Hemska människa!

Igår var vi hos sambons föräldrar på middag. Hela familjen + partner och barn var där, så vi var en hel del. Det var trevligt =)

Senare på kvällen ägnade vi vår tid framför tv:n.
Såklart följer jag Big Brother precis som jag har gjort ALLA andra säsonger. Jag är så fruktansvärt sugen på 24-7!! VILL HA! Synd att man e fattig :S

Aja....Jag kan inte sluta att reta mig på Hanna W (bloggerskan).
Hon är hemsk!
Jag undrar om det är ett spel eller hon är så...Det måste ju vara ett spel, annars e det synd om människan.

Det är hemskt att det finns så många som provocerar (stavning?) för att bli kända!
Tycker att det är så fel att det är dem som blir kända och inte den där söta tjejen eller killen som har hjälpt till på ett ålderdomshem eller djurhem eller vad fan som helst.

Jag menar....Är det konstigt att ungdommar beter sig som dem gör när dem endast blir kända och sedda av att bete sig illa?
Visserligen är jag bara 24 år, men skulle aldrig i hela mitt liv sänka mig till hennes nivä för att bli känd!

Oj, detta skulle bli ett kort inlägg :P hmm...haha

Peace!


Kommentarer
Postat av: frida

sv: Mina får en varsin större bit. Gör jag dem i för små bitar, sprider dem ut det över hela buren xD



BB har jag bara sett snuttar ifrån, skräp ;)

Stör mig med på Hanna W, många säger att hon spelar men tror att hon är lite sån i verkligheten med ;)

2012-02-22 @ 17:17:47
URL: http://jagochminamarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback