Undersökning igår

Hej på er!
Igår var det en lång dag :P
Vi gick upp kl 5 och körde hemifrån kl 6.
Vi började med att köra inom Ullard eftersom jag tvunget ville ha jumpsuits och ÄNTLIGEN fick jag tag i två! Linus valde att använda den ena =) Fattig som man e fick man skrapa ihop dem sista örena haha...Så det blev inte handlat nått mer.

När vi var färdiga så bar det av mot Ljungby lasarett.... Gissa om jag var nervös, ni som känner mig vet hur jag e xD
Men det gick super bra, mötet med kirurgen. Han var helt underbar! Dock när jag skulle ta blodprov var det inte lika kul =( jag e ju nålrädd (tro d eller ej). Det blev att hon stack i handen och hon satt säkert en hel f*cking kvart och rotade! Usch....men allt som allt är jag nöjd med dagen.

Jag kommer att opereras om ca 6 mån :D


Kommentarer
Postat av: sandra

Sååååå glad för din skull honey, det kommer gå superbra och jag kommer stå vid din sida igenom det hela <3<3<3

2012-02-10 @ 15:29:11
URL: http://sandrassanning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback